الاثنين، 25 مارس 2013

جلب مقصات للافيو جامدة جدا

يا جماعة انا روحت انهاردة لعفشجى اللى قال عالية شلبى علشان اغير جلب المقصات وفعلا طلعو هما عاملن جلب مقصات بس بصراحة ملهاش حل بجد طوز فى بتاعت التوكيل وطبعا وهو بيفك لاقى بيض المقصات يعنى شغال يقولى قولتلو غير وبصراحة الفرق كبير جدا وجارى طبعا تجربة جلب المقصات بس هى اصلا الجلد فيها قليل جدا جدا عاملين الحديد ولاالامونيوم كتير فيها علشان الجلد بيبوظ بسرعة وفعلا هى جامدة جدا جدا وغيرت تيل بالمرة ومسيت الطنابير علشان كان فيها ريجة خفيفة وعملتها وطبعا الجلب هجرب واقول وطبعا الاسعار الجلب 80 وبيض المقصات 160 ومس الطنابير 30 جنية وتيل فرامل جولد 80 جنية واخد مصنعية 120 جنية

هناك 14 تعليقًا:

  1. وبصراحة الكاوتش دة هايل جدا يا جماعة

    ردحذف
  2. وعلى فكرة دة يابانى والنقشة اسمها سى دريف

    ردحذف
  3. انا مش فاهم انا بكتب التعليقات ومش بتظهر لية

    ردحذف
  4. شوف كدا وبلغنا وعاوز اضبط العفشة انا كمان

    ردحذف
  5. يا وجية شوف هتيجى امتى وانا اضبطهالك ان شاء الله عند العفشجى

    ردحذف
  6. ديه بتتغير كل اد ايه يا زيزو ؟؟

    ردحذف
  7. انا رفعت يا زيزو (:

    ردحذف
  8. ربنا معاكوا يا شباب

    ردحذف
  9. هي الجلب قبل ما تتخرط كانت بتاع اني عربيه

    ردحذف
  10. والله مش عارف يا احمد بس غالبا بياخدة اية جلب قديمة للافيو غالبا بس شكلها مختلف خالص

    ردحذف
  11. رفعت حبيبى عامل اية يا كبير دى بتتغير لما العربية يبقى فى رجة كدة فى العفشة

    ردحذف
  12. بس اية يا رفعت الاسم دة يا كبير

    ردحذف
  13. الجلب بعد التجربة اية الاخبار

    ردحذف
  14. روحت النهاردة عند العفشجى فك العربية وقالى ان المساعدين الى ورا خفوا بس امشى عليهم شوية وقالى كمان 3 شهور غير بيض العجل الى قدام قولتلة غيرهم قالى لسا معاهم شوية مش عارف العفشجى مش عاوز يغير ولا كدا تمام
    بس هو ركبلى عليات على المساعدين مع ان العربية كانت تمام

    ردحذف